Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали, топла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колега аз имам същия проблем моята алфа е абсолютно същата какво ли не опитвах кого ли не питах нищо не стане и накрая се отказах и сега сия карам така.Наистина е много дразнещо по 5 мин да въртиш да запали така че дано да откриеш проблема за да мога и аз да проверя дали е там проблема.Иначе като цяло направо ме отчая моята алфа пали в пъти по трудно от твоята и направо твойто палене за мен е от раз се едно.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщение
      Колега аз имам същия проблем моята алфа е абсолютно същата какво ли не опитвах кого ли не питах нищо не стане и накрая се отказах и сега сия карам така.Наистина е много дразнещо по 5 мин да въртиш да запали така че дано да откриеш проблема за да мога и аз да проверя дали е там проблема.Иначе като цяло направо ме отчая моята алфа пали в пъти по трудно от твоята и направо твойто палене за мен е от раз се едно.
      Ти поне си от София. Виждам че има хора писали в темата които са наясно с нещата. Всички майстори при които съм ходил искат да правят ремонт на двигателя, а съм виждал по издухани коли които си палят независимо от температури и други външни фактори.
      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщение
        Колега аз имам същия проблем моята алфа е абсолютно същата какво ли не опитвах кого ли не питах нищо не стане и накрая се отказах и сега сия карам така.Наистина е много дразнещо по 5 мин да въртиш да запали така че дано да откриеш проблема за да мога и аз да проверя дали е там проблема.Иначе като цяло направо ме отчая моята алфа пали в пъти по трудно от твоята и направо твойто палене за мен е от раз се едно.


        Ако не си наясно с мотора, но ровиш самичък, може и по-зле да станат нещата. А ако не ти се дават пари и не можеш сам да си я оправиш, едва ли тук във форума някой ще ти помогне. Може и 20 различни диагноззи да ти даде някой, но никой да не познае.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
          Явно така нещата не стават, което си е нормално. Моля някои ако знае човек някъде около Разград -Шумен-Русе които може да я види да пише.
          Заповядай ако имаш път на сам. Имам един които за мен лично 33-ките ги разбира на дълбоко.Само той ми е барал по 3-те боксера основния ремонт пак той ми го направи и съм доволен. Ако искаш мога да ти дам и негов телефон!!!
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
            Заповядай ако имаш път на сам. Имам един които за мен лично 33-ките ги разбира на дълбоко.Само той ми е барал по 3-те боксера основния ремонт пак той ми го направи и съм доволен. Ако искаш мога да ти дам и негов телефон!!!
            Добре колега, най-добре пиши на лично. Всъщност най-важното май е да разбира и от карбуратори, защото там където имат газанализатор в Разград казват: "и.б ли му маата как са нстройва това нящо". Моя майстор ги настройва на ухо, така да се каже.

            ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:24 ----------

            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Ако не си наясно с мотора, но ровиш самичък, може и по-зле да станат нещата. А ако не ти се дават пари и не можеш сам да си я оправиш, едва ли тук във форума някой ще ти помогне. Може и 20 различни диагноззи да ти даде някой, но никой да не познае.
            За съжаление, колегата е много прав! Едно е колата да е пред теб, а съвсем друго е да гадаеш по снимки.
            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

            Comment


            • #36
              Чувал съм че най добре карбураторите ги настройват механиците мотори!!! Дали е вярно не знам !!!
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • #37
                Ами той моя майстор точно "кросаци", "пистаци" и дуги двуколесни най му допадат. Даже гледам направо карбуратори свалени от мотора му носят, още парят...
                A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Ако не си наясно с мотора, но ровиш самичък, може и по-зле да станат нещата. А ако не ти се дават пари и не можеш сам да си я оправиш, едва ли тук във форума някой ще ти помогне. Може и 20 различни диагноззи да ти даде някой, но никой да не познае.
                  Ще съм благодарен ако ми кажеш при някой наистина добър специалист при който да отида и да огледа изцяло двигателя защото мисля да слагам и газово по нататък като сабера пари и искам всичко да е изрядно и да нямам проблеми.Мерси предварително...

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщение
                    Ще съм благодарен ако ми кажеш при някой наистина добър специалист при който да отида и да огледа изцяло двигателя защото мисля да слагам и газово по нататък като сабера пари и искам всичко да е изрядно и да нямам проблеми.Мерси предварително...
                    Пратил съм ти ЛС. Може и да ми звъниш директно - 0899803312
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #40
                      Вчера ходих в Търговище при човек, който има вакууммери, или както се наричат уредчетата. Поигра си човека, като на място всичко изглеждаше добре. Обаче като покарах малко, гледам че оборотите когато натисна спирачка падат, а когато я покарам над 3500об. остават на 1100-1200 и след 10-ина секунди падат на 900. Когато пристигнах в Разград забелязах че оборотите падат почти до угасване обаче не гасне, (държи се мъжки). Също когато съм на скорост, по надолнище ми припатква в аспуха, и от време на време се чуват странни звуци от лявата страна на двигателя. Общо взето, работата е илюжън. Днес след работа, отварям капака и, ко да видя, мъркучето на вакуума на делкото си виси свободно, нанизах го на мястото му и тръгнах да покарам, обаче разликата е нищожна. Карал съм 1-2 км. до към 60гр.
                      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                        Вчера ходих в Търговище при човек, който има вакууммери, или както се наричат уредчетата. Поигра си човека, като на място всичко изглеждаше добре. Обаче като покарах малко, гледам че оборотите когато натисна спирачка падат, а когато я покарам над 3500об. остават на 1100-1200 и след 10-ина секунди падат на 900. Когато пристигнах в Разград забелязах че оборотите падат почти до угасване обаче не гасне, (държи се мъжки). Също когато съм на скорост, по надолнище ми припатква в аспуха, и от време на време се чуват странни звуци от лявата страна на двигателя. Общо взето, работата е илюжън. Днес след работа, отварям капака и, ко да видя, мъркучето на вакуума на делкото си виси свободно, нанизах го на мястото му и тръгнах да покарам, обаче разликата е нищожна. Карал съм 1-2 км. до към 60гр.
                        В общи линии предварение се дава при топъл мотор, до момента в който мотора даде най-високи обороти на празен ход, гаси се и при запалване не трябва да затяга. Ако започне да затяга, се дава мъничко закъснение. Аз съм правил много боксери, който са със твоите симптоми и винаги са се оказвали със голямо закъснение.


                        Пак ти казвам, дай малко предварение на делкото. Казвам го от опит, защото всяка кола правена със стробоскоп, дори по книга на 5-6 градуса при празен ход, в действителност е мъртва. Само с 4-5 градуса предварение колата винаги излита, това показва практиката, при това без да чука аванса. Особено добре се получава в комбинация с хубав бензин. Ако му дойде много аванса на мотора, той затяга при палене (просто защото искрата идва доста преди ГМТ и се получава обратен удар в цилиндъра) Аз лично винаги съм настройвал и карбураторите, и делкото на ухо и винаги нещата са били ОК.
                        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:55.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #42
                          Добре колега, при първа възможност ще бъде направено. А какво стана с колата на "резачката"?
                          A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                          Comment


                          • #43
                            Нямам представа. Никой не ми се е обаждал.
                            Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:11.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                              Вчера ходих в Търговище при човек, който има вакууммери, или както се наричат уредчетата. Поигра си човека, като на място всичко изглеждаше добре. Обаче като покарах малко, гледам че оборотите когато натисна спирачка падат, а когато я покарам над 3500об. остават на 1100-1200 и след 10-ина секунди падат на 900. Когато пристигнах в Разград забелязах че оборотите падат почти до угасване обаче не гасне, (държи се мъжки). Също когато съм на скорост, по надолнище ми припатква в аспуха, и от време на време се чуват странни звуци от лявата страна на двигателя. Общо взето, работата е илюжън. Днес след работа, отварям капака и, ко да видя, мъркучето на вакуума на делкото си виси свободно, нанизах го на мястото му и тръгнах да покарам, обаче разликата е нищожна. Карал съм 1-2 км. до към 60гр.
                              Тръгни по това маркуче и виж някъде да не е измъкнато! Ако имаш еко-бокс е страшно. Маркучето отива в един тройник и от там в един клапан, после в електроклапан , еко-бокса и става мазало.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Тръгни по това маркуче и виж някъде да не е измъкнато! Ако имаш еко-бокс е страшно. Маркучето отива в един тройник и от там в един клапан, после в електроклапан , еко-бокса и става мазало.
                                Какво? Еко какво?

                                Все пак говорим за карбураторна 33-ка. Демек няма нищо еко в нея.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X